نوشته شده توسط : پناهی نیا

بالاترین شاخصه های امنیتی کشور در جزیره کیش

 

بالاترین شاخصه های امنیتی کشور در جزیره کیش

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش تور کیش بیان نمود: جزیره کیش از بالاترین شاخصه های امنیتی درکشور برخوردار است.

در این مراسم فرمانده انتظامی کشور، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاون توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، فرمانده انتظامی استان هرمزگان، امام جمعه کیش، امام جمعه اهل سنت جزیره و جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی، امنیتی، روسای ادارات، نهادها و اصناف در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش حضور داشتند. سردار حسین اشتری مهمترین شاخصه رشد و توسعه اقتصادی مولفه امنیت است و در ادامه اشاره کرد: در سایه درایت مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح و امنیتی کشور این امنیت به وجود آمده و موجب شده تا امنیت اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و دیگر اشکال امنیت در ایران اسلامی به صورت محسوس و یا ملموس برقرار باشد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: اعتماد عمومی به پليس بزرگترين سرمايه حافظان نظم و امنیت کشور است. با افزایش اعتماد عمومی، مشاركت مردم جهت تأمين امنيت جامعه و ایجاد امنيت پايدار و محيطی سرشار از آرامش و آسايش افزایش می یابد. این دستگاه توانسته است رتبه چهارم را در نظر سنجی ها در سطح کشور از سوی مردم کسب نماید.

ايجاد فضای تعاملی و هم افزايی بین تمامی دستگاه ها جهت خدمات رسانی به مردم اعم از نیروی انتظامی، سازمان منطقه آزادکیش و سازمانهای مردم نهاد، توانسته این جزیره را به مهم ترین مقصد توریستی و تجاری در جنوب غرب آسیا تبدیل کند.

سردار اشتری بیان کرد: وظيفه ذاتی نيروی انتظامی برقراری نظم و امنيت و آسايش عمومی برای شهروندان است. تحقق انضباط تور کیش و امنیت اجتماعی و کاهش آمار جرم بی شک نتیجه ی حضور شبانه روزی نیروهای انتظامی به صورت محسوس و نامحسوس در همه بخش های جزیره است و همچنین فرهنگ بالای مردم در احترام به قانون و رعایت مقررات نیز در این مهم نقش بسزایی دارد.

فرمانده ناجا به اقدامات ارزنده سرهنگ رحیم جهانبخش فرمانده سابق انتظامی و پایگاه دریابانی کیش خاطر نشان کرد و افزود: شاهد پیشرفت خوبی در امنیت پایدار در جزیره هستیم که مرهون اقدامات این فرمانده متدین و صالح با تعامل و همراهی مجموعه کارکنان ناجا است.

در این مراسم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از خدمات سرهنگ رحیم جهانبخش در جزیره کیش تقدیر نمودند و انتصاب سرهنگ علی اصغر جمالی فشی را تبریک گفتند.

غلامحسین مظفری در خصوص تامین امنیت پایدار و آرامش و آسایش مردم در زندگی افزود: نیروی انتظامی با تامین نظم و امنیت در جامعه، مایه عزت و اقتدار کشور و مظهر اقتدار ملی در برقراری امنیت است که این مهم در سایه دینداری و پایبند بودن به اصول اثر گذار است.

فرهنگ کیشوندی به واسطه خدمات بی بدیل سبز پوشان نیروی انتظامی تحقق پیدا کرده است. جزیره کیش به عنوان مقصد گردشگری کشور، جهت تحقق این مهم همواره حامی نیروی انتظامی بوده و زحمات این نیروی وظیفه شناس، این جزیره را به مکان امن برای گردشگران فراهم کرده است.

همچنین در این مراسم امام جمعه کیش از زحمات سرهنگ جهانبخش تقدیر نمودند و خاطر نشان کردند: از شاخصه های ارزشمند سرهنگ جهانبخش سلامت فکر، عقیده، مادی و رفتار بود که از آزمون های دشوار توانستند سربلند بیرون آیند.

حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده در ارتباط با اینکه جمهوری اسلامی ایران امنیت همزاد با نیروی انتظامی است اضافه کرد: نیروی انتظامی با بهره گیری از اطلاعات، تجهیزات بومی و تولید داخل و بکارگیری فناوری های نوین گامی این در عرصه برداشته و با دیدگاه تقدم پیشگیری اجتماعی بر اقدامات انتظامی، سعی دارد تا نظم و امنیت عمومی برای جامعه اسلامی حاکم شود.

وی سه محور شرع، عقلانیت و قانون مداری را از رویکرد نیروی انتظامی دانستند که ضامن اقتدار این نهاد خواهد بود. این نگرش می بایست بر مدار قانون اهداف این سازمان برای امنیت پایدار و حفظ و ثبات اجتماعی محقق شود.

امام جمعه اهل سنت کیش افزود مردم جزیره کیش قدردان کسانی هستند که به آنها خدمت می کنند. سرهنگ جهانبخش تور دبی همواره همیار، همسنگر و سکان دار تحقق امنیت در جزیره بوده و سرهنگ جمالی نیز در ایجاد نظم و امنیت به صورت شایسته از این پس خواهد بود.

شیخ یعقوب شمس خاطر نشان کرد: همه مومنان و نمازگزاران به نظم در کارها و تقوای الهی سفارش می‌شوند و این نظم به طبع آن موجبات امنیت را فراهم می کند و این امنیت در جزیره کیش حاصل خدمات شبانه روزی این نیروی انتظامی متعهد است.

فرمانده اسبق انتظامی و پایگاه دریابانی کیش از مجموعه کارکنان این نیرو قدردانی کرده و برهمیاری و مشارکت مردم با نیروی انتظامی تاکید نمودند. مردم نیز با عمل به وظایف خود و رعایت قانون در استقرار نظم پایدار نقش آفرینی خواهند کرد.

سرهنگ رحیم جهانبخش ایجاد نظم و امنیت پایدار در جزیره حاصل مدیریت کار آمد، تلاش شبانه روزی نیروهای اننظامی و مشارکت نهادها و سازمان‌های دولتی و خصوصی است. کاهش میزان جرم، مقابله با ناهنجارهای اجتماعی، دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر و برخورد با معتادان، تلاش در ساماندهی اتباع غیر مجاز، نبود ترافیک و چراغ قرمز و رانندگی آرام باعث شده تا جزیره کیش به عنوان بهشت خانواده ها مطرح گردد.

سرهنگ علی اصغر جمالی از زحمات 29 ماه خدمت فرمانده سابق نیروی انتظامی کیش تقدیر کرد و بیان داشت: شاخصه های امنیتی با همکاری و مشارکت مردم با برنامه ریزی دقیق و هدفمند محقق خواهد شد که با تلاش مضاعف و مدیریت جهادی و تفکر بسیجی در تحقق خدمت صادقانه به این مهم دست خواهیم یافت.

در آخر لوحی ضمن تقدیر از تلاش های سرهنگ رحیم جهانبخش اهدا گردید، حکم انتصاب سرهنگ علی اصغر جمالی فشی به عنوان فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی در جزیره کیش توسط سردار اشتری فرمانده ناجا به وی اعطا شد.

گروه تورهای کیش با دارا بودن کادری مجرب به عنوان مجری تخصصی تور کیش معرفی شده است تا گردشگران بتوانند با قیمتی مناسب و ارزان به جزیره کیش سفر نمایند. با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید در رابطه با تور مد نظرتان اطلاعاتی کسب کنید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: بالاترین شاخصه های امنیتی کشور در جزیره کیش,اخبار کیش,تازه های کیش,تازه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: